Het was weer een geweldige avond en wat gaat iedereen inmiddels al hard die baan over
Uitslagen zijn hieronder te vinden.
Zaterdag 22 augustus is de eerstvolgende regio competitie en wel op onze eigen baan in Wolvega. Het lijkt ons supervet om met zoveel mogelijk rijders aan de start te staan. Als je geen wedstrijdlicentie hebt kun je je opgeven via de email: regiocompetitienoord@gmail.com